• Sponsoring

Een vereniging als v.v. Geldrop heeft een heleboel vrijwilligers die dagelijks of wekelijks hun steentje bijdragen om alles draaiend te houden. Maar een club heeft naast "handjes" ook financiële middelen nodig om e.e.a. te kunnen bekostigen. Daarom zijn ook donateurs, sponsors en particulieren nodig die de club een warm hart toedragen.

De sponsoring inkomsten zijn voor v.v. Geldrop onmisbaar om de begroting sluiten te krijgen. Zo is er de afgelopen tijd geïnvesteerd om de continuïteit van de vereniging te waarborgen. Verder blijft de club investeren in haar jeugdspelers door het aanstellen van deskundige trainers. Het behalen van een KNVB-ster voor de jeugdopleiding is daarvan het bewijs.

Waarde van het sponsorschap

Geldrop heeft meer dan 1000 leden, waarvan een heel groot deel jeugd. Deze teams trekken op zaterdag veel ouders en andere familieleden naar de velden. Op zondag wordt er door de seniorenteams gevoetbald, en wordt er in het Paviljoen gezellig nagepraat.

De Geldroppenaren weten zich verbonden aan hun club, wat zich laat meten aan de gemiddelde duur van het lidmaatschap en de inzet van de vele vrijwilligers. De club heeft een faire reputatie en speelt op hoog niveau. Dat geldt voor zowel de senioren als de jeugd.

Onder de leden en hun ouders zitten een flink aantal ondernemers, waardoor de club een interessante doelgroep vormt. Geldrop biedt sponsors diverse mogelijkheden hun naamsbekendheid te vergroten, waaronder bijvoorbeeld bordsponsoring of kleding van een selectieteam. De volgende pagina geeft een compleet overzicht van de sponsoring mogelijkheden.