• De meiden en dames van V.V. Geldrop

Meidenvoetbal is nog steeds de snelst groeiende sport in Nederland. Ook bij v.v. Geldrop groeit de dames- en meidenafdeling nog elk jaar. Bij v.v. Geldrop vinden wij de ontwikkeling hiervan erg belangrijk. Met een hoofdleider voor dames- en meidenvoetbal, enthousiaste trainers en leiders en het bestuur dat dames- en meidenvoetbal als een speerpunt beschouwt, zijn dames en meisjes van harte welkom om bij v.v Geldrop te komen trainen en voetballen.

Dit seizoen (2023-2024) zijn er 2 meidenteams en 2 damesteams
    De meiden van de MO13 spelen in de 2e klasse
    De meiden van de MO17 spelen in de 2e klasse
    Het 1e damesteam (VR1) speelt in de 3e klasse
    Het 2e damesteam (VR2) speelt in de 5e klasse

v.v. Geldrop is een club waarbij plezier in voetbal voorop staat. En dat geldt zeker voor de dames en meiden. Twee keer in de week samen trainen en op zaterdag of zondag een wedstrijd spelen tegen andere dames/meidenteams. Samen spelen en samenwerken is daarbij heel belangrijk. Maar ook de prestatie is voor v.v. Geldrop van belang. De dames en meiden doen, naast de gewone competitie, mee met de bekercompetitie en toernooien.

Ook vinden wij het erg belangrijk om een vereniging te zijn voor en door onze dames en meiden. Wij promoten het ondersteunen en helpen van andere teams door onze dames en oudste meiden. En wij zijn ook altijd op zoek naar ouders die actief mee willen helpen aan het succes van onze meidenafdeling.

Het dames- en meidenvoetbal binnen v.v. Geldrop is volop in ontwikkeling en wij willen graag meer dames- en meidenteams in het veld gaan zetten. Maar als je het leuk vindt om in een jongensteam te voetballen, dan kan dat ook!
    Voor vrouwen en meiden uit Geldrop-Mierlo en omstreken biedt v.v. Geldrop volop mogelijkheden.

Ben je enthousiast geworden? Wil je lekker fanatiek komen voetballen bij de leukste meidenclub van Geldrop-Mierlo en omstreken?
    Bij v.v. Geldrop kun je altijd een keer meedoen. Stuur gewoon een mail naar hoofdleiderdames@vvgeldrop.nl of hoofdleidermeisjes@vvgeldrop.nl en vraag wanneer je een keer kunt meetrainen. De trainers kijken op welk niveau je speelt en in welk team je eventueel kunt gaan meedoen.

“Saamhorigheid, strijd en samenwerken”